Obsługa klienta Ecoclean –
wszystko w aplikacji!
Nowa aplikacja serwisowa Ecoclean pozwala klientom SBS Ecoclean Group na szybkie i łatwe wysyłanie zapytań serwisowych dotyczących ich maszyn myjących do działu obsługi klienta. Niezależnie czy dotyczy to myjek przemysłowych Ecoclean, systemów mycia ultradźwiękowego UCM czy rozwiązań do mycia detali firmy Mhitraa – dzięki Ecoclean Service App, klienci zawsze mogą mieć bezpośredni i łatwy kontakt z jednym z ponad 120 pracowników naszego działu serwisu na świecie.
Informacje i instrukcje dotyczące naprawy maszyny podczas awarii czy prac utrzymania ruchu mogą zostać przekazane bezpośrednio przez smartfon. Kamera w smartfonie pozwala zespołowi serwisowemu monitorować pracę i natychmiast interweniować jeśli coś pójdzie nie tak. Dzięki użyciu telefonu i funkcji czatu, można od razu uzyskać odpowiedzi na zadane pytania oraz odpowiednie instrukcje. Ta najnowsza metoda wsparcia serwisowego ogranicza długie i kosztowne wyjazdy. Przyczynia się nie tylko do ograniczenia przestojów maszyny, ale również emisji CO2.
Państwa korzyści w skrócie:
- Prosty, szybki i bezpośredni kontakt z najbliższym centrum serwisowym Ecoclean
- Szybka i prosta rejestracja Państwa maszyny i operatorów
- Zapytania serwisowe połączone z daną maszyną po numerze fabrycznym
- Wysyłanie komunikatów o błędzie, zapytań o serwis, części zamienne czy szkolenia
- Szybki czas reakcji dzięki mobilnemu wsparciu bezpośrednio przy maszynie
- Prosta i szybka komunikacja za pomocą czatu i wideorozmowy
Zainstaluj już teraz bezpłatną aplikację serwisową Ecoclean Ecoclean i zacznij korzystać z wygodnego i bezpośredniego kontaktu z serwisem! Wszystko czego potrzebujesz to smartfon, tablet lub stacjonarny komputer z dostępem do Internetu. Po prostej rejestracji, możecie zarządzać wszystkim, co związane jest z zagadnieniami serwisowymi waszej myjki poprzez aplikację – w szybki, niezawodny i elastyczny sposób.